יום ראשון, 12 ביולי 2015

מי פנים של מינרליום – סקירה


חברות, כבר רמזתי לכן לא מזמן שהצטרפתי לתוכנית השותפים של גלאם גורו, ומידי פעם אקבל מהן מוצרים לסקירה, ואמליץ לכן כל מיני המלצות שקשורות אליהם. אז הנה היום הרשומה הראשונה שלי בהקשר זה … מי פנים של מינרליום

דבר ראשון, לאחר שהרשמתי לתוכנית השותפים אושרה, קיבלתי רשימה של ארבעה מוצרים, לדרג לפי סדר עדיפויות, מהם אקבל אחד לבדיקה. האמת שאינני זוכרת מה היו כל הארבעה ומה סדר הדרוג שקבעתי, אבל בעצם ארבעתם היו מושכים. לאחר מספר ימים שוב קיבלתי מייל בו נאמר לי שנשלחו אלי מי הפנים, ונמסר לי מספר תווית הדואר הרשום, כדי שאוכל לעקוב. לצערי, כפי שידוע לכולנו, דואר ישראל עובד גרוע מאוד בחודשים האחרונים, אז לקח זמן רב ועד היום פתק ההודעה טרם הגיע אלי. אבל בזכות שהיה לי המספר, ידעתי שהחבילה כבר בסניף, ניגשתי ולקחתי. אני לא יכולה להבטיח שגם במשלוחים ללקוחות יינתן תמיד מספר התווית, נראה לי בלתי סביר בעבודה עם המונים, אבל זה שכך היה אתי זה מראה על כוונות חיוביות.
WIN_20150709_111127
כשהגעתי הביתה דבר ראשון פתחתי להריח והתמוגגתי.
בימים שחלפו מאז השתמשתי לא מעט במי הפנים הללו וההרגשה ממש מענגת. אמנם עור הפנים שלי הוא רגיל, אבל רגיל של אשה בת 52 שבנעוריה היה לה עור שמן. כך שבחלק מאזורי הפנים עדיין לעתים רחוקות יש הרבה שמנוניות (נדיר) , ובאזורים אחרים יש נטייה קלה ליובש. מי הפנים הללו, בהתווייה הרשומה, מיועדים לעור יבש. אבל במציאות הם בהחלט מעולים עבורי. הם פשוט נותנים הרגשה מאוד מרעננת ומנקים היטב. אודה ואתוודה שאני עצלנית בהסרת איפור, אבל לאחר השימוש במי פנים אלה כל האיפור שעל פני ירד לחלוטין, כך שהם בהחלט יכולים לשמש גם כמסיר איפור מעולה. חשוב לציין שמדובר בתכשיר מעודן, שאינו מכיל אלכוהול.
בקיצור אני ממליצה על מי הפנים הללו לכל אשה או נערה שעור פניה איננו שמן מאוד.
רוצות להזמין את מי הפנים? לחצו להזמנה
רוצות להירשם לקבלת הקופסה החודשית של גלאם גורו? לחצו להרשמה
בכל מקרה גם תקבלו חלק מכספכן בחזרה
#גלאם_גורו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.