יום ראשון, 23 במרץ 2014

ביקורת עסק–דשלי ראשון לציון

לא מזמן הגיע אלי  SMS מפתיע, נשאלתי אם אני מעוניינת לקבל טיפול פנים במתנה. לאחר היסוסים עניתי שאולי. כעבור יום או יומיים שיחת טלפון, הסבר קצר על החברה ועל הטיפול, ובסופו של דבר קבעתי תור ליום שושן פורים.

באותו יום החלטתי לקפוץ עם בתי לקניון הזהב, והסלון של דשלי נמצא בסמוך – בבניין UMI (הבניין הגבוה ביותר  ברחוב משה לוי) ולשלב בזה את הטיפול.  הטיפול נקבע לשעה 13:00, אבל אנחנו נכנסנו לסלון כבר בערך ב-12:30. המתנתי לא יותר מ-10 דקות או רבע שעה, וכבר זומנתי אל בחורה מקסימה בשם מור (כמה מתאים השם לתחום בו היא עובדת). מור היא לא המטפלת, אצלה עוברים אבחון ראשוני של מצב עור הפנים. את זה היא עושה באמצעות מכשיר, שאת בקושי מרגישה את מגעו בעור פניך, אבל הוא סורק לך את כל האנדודרמיס (השכבה הפנימית של העור) . המכשיר מעביר את מה שהוא רואה למחשב, וזה, באמצעות תוכנה מתאימה שמותקנת בו קובע את מצב עור פניך.

 

לאחר סיום האבחון חזרתי לשבת בלובי המקסים. הלובי היה מקושט בבלונים זהובים וסגולים, ועל אף שאני באופן כללי לא מחובבי הבלונים, השילוב שלהם בלובי, בצירוף צבעים זה, מאוד מצא חן בעיני.  מול הכיסאות, בלובי, יש גם טלוויזיה, ועל השולחן כמובן שמונחים מגזינים לנשים. מגזינים שמשדרים איכות. כל המראה של המקום מצביע שחברת דשלי רואה את לקוחותיה כנשים שמכירות בערך עצמן, והיא תומכת בזה שהן רואות עצמן ככאלה.

 

 

 

 

 

 

 

לאחר דקות בודדות של ישיבה מחודשת בלובי זומנתי לחדר הטיפולים. תסלח לי הבחורה שטפלה בי, שגם היא ממש מקסימה, אבל שמה פרח מזיכרוני. את הטיפול היא התחילה בתשאול ואיסוף מידע עלי, מידע שאותו רשמה, הן לצורך הטיפול הספציפי והן  למקרה שאחליט להצטרף לקהל לקוחותיהם, ולחזור לטיפולי המשך. ממש פתחו לי שם תיק מסודר, כפי שעושים כשאדם מגיע למרפאה. כן, בין שאלותיה היו גם שאלות לגבי מחלות רקע מהן אני סובלת. לשמחתי מרבית בעיותיי הרפואיות היו  חסרות משמעות לחלוטין מבחינתם, אבל העובדה שאני סובלת מאסתמה

גרמה לה לגשת להתייעץ  עם  בכירה ממנה. הבכירה אמרה לה שזה בסדר, ורק אז המשיכה.  דבר נוסף שעשתה, בטרם התחלנו בטיפול עצמו, היא עשתה לי בדיקה האם אני אלרגית לאחד מהחומרים מהם עשויים המוצרים שלהם. לשמחתנו התברר שאני לא אלרגית לחומר זה, ובכך נסללה הדרך לטיפול עצמו.

אז, כמובן, נשכבתי על מיטת הטיפולים. עברתי ניקוי, טיפול במשחה מתאימה שהוחדרה גם באמצעות מכשיר שפעולתו נעימה, ולסיום כמובן שהיא מרחה לי קרם לחות מתאים.

לצערי, למרות שהטיפול בדשלי, והאווירה במקום, מאוד נעמו לי, לא התאפשר לי להצטרף אל הלקוחות של החברה. כי החיסרון היחיד  הוא שההוצאה הכספית הנדרשת היא כבדה ביותר. מדובר במכלול שלם, ושחשוב לא להפריד בין חלקיו: רכישת התכשירים + המכשיר לטיפול יומיומי בבית, ותשלום מראש לסדרת טיפולים במכון. המכלול השלם הזה מסתכם באלפי שקלים, ולי אין אפשרות להוצאה כזאת. אבל … מי שיכולה להתאמץ ולהוציא סכום כזה, ואם היא עברה את גיל 35 או 40, אני מאוד ממליצה לה לקבוע בדשלי תור לטיפול ראשון מתנה, ואז להחליט ואולי להצטרף לרשימת הלקוחות .

דשלי במקורה היא חברה צרפתית שמוצריה פותחו ברוסיה, אבל … עם "העלייה" של החברה לארץ , התחילו גם לפתח את המוצרים כאן בישראל ומחומרי גלם  מקומיים. כך שמי שתוכל להיות לקוחה שלהם, גם תהנה מטיפול נפלא, וגם תסייע (בעקיפין) למשק הישראלי – שזה חשוב לא פחות.

בסיום הטיפול צלמתי את מארז התכשירים    IMG_0185

 

ואת שולחן הטיפולים    

IMG_0186

 

אם את מעוניינת לנסות  תוכלי להתקשר 073-76-96-000 , לבקר באתר של דשלי או בדף הפייסבוק שלהם



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.