יום שלישי, 26 בנובמבר 2013

חוזרת לפנים

הי שוב, חברות!
ברשומה היום שוב אדבר על שני מוצרים לפנים. אחד מהם קיבלתי כדוגמית לאחרונה, והאחר מוצר שנמצא ברשותי כבר שנים.
המוצר הראשון הוא קרם לחות של אנה לוטן IMG_0147 שאותו קיבלתי כדוגמית.
מיכל מאוד קטן (בדוגמית בלבד, אין ספק שהמוצר השלם גדול בהרבה). למרות זאת מספיק לי למספר שימושים (כבר השתמשתי פעמיים וחיסלתי אולי רק מחצית .
המרקם של הקרם נעים מאוד והאפקט שלו טוב גם הוא. מאוד אוהבת את המוצר הזה. ממליצה לכן מאוד לקנות את קרם הלחות הזה.


המוצר השני הוא פילינג גרגרים לפנים של קרליין.
את המוצר הזה רכשתי כבר לפני מספר שנים, לא זכור לי בדיוק כמה. בתחילה השתמשתי בו לא מעט, ואז התחלתי להזניח
את עצמי. עכשיו חזר לשגרת טיפוח, וחזרתי גם להשתמש בו. המוצר לא השתנה במאומה, למרות השנים שחלפו, המגע שלו על העור נעים, עד כמה שיכול פילינג גרגרים להיות נעים, והתוצאה מהשימוש בו נהדרת. החיסרון היחיד שלו מבחינתי, שאני מתקשה להוציא ממנו כמות נכונה, ותמיד יוצא לי לפחות פי 3. כתוצאה מכך תמיד נשארים לי עודפים רבים ביד, וזה כבר קצת פחות נעים. אבל כנראה שפשוט עלי להיות איטית וזהירה יותר ואולי אז אצליח להוציא פחות. לא יודעת אם עדיין ניתן להשיג את המוצר הספציפי הזה, אבל שווה בדיקה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.